Vijf goede redenen om voor Consortius te kiezen.

1. Bespaar tijd, budget en gedoe

Consortius ondersteunt onderzoekers en projectleiders op het gebied van wetenschaps-communicatie en neemt jou en je collega’s uren aan tijdrovend werk uit handen. Dankzij Consortius blijft er meer tijd over voor wetenschap en onderzoek. De werkwijze van Consortius houdt rekening met het feit dat wetenschappers werken met publiek geld en verantwoording moeten kunnen afleggen over de besteding van deze publieke middelen. Dankzij onze efficiënte, op de wetenschap gerichte werkwijze kunnen wij budgetvriendelijk  werken. Wij zijn flexibel inzetbaar en denken graag in oplossingen.

2. Werk samen met dé gespecialiseerde partij in science communication

Consortius is in Nederland de enige gespecialiseerde partij in communicatie voor wetenschappelijke consortia, spin-offs en andere projecten of organisaties met een wetenschappelijke achtergrond of doelgroep. Consortius heeft jarenlange ervaring met wetenschapscommunicatie voor diverse grote en kleine(re) opdrachtgevers.

3. Ontdek onze veelzijdigheid

Consortius biedt alle relevante communicatie-expertises onder één dak. Wij analyseren, adviseren, bedenken, creëren, publiceren en promoten. Wij creëren  websites, logo’s en huisstijlen, infographics, (animatie)video’s, (web)teksten en publiciteit.

4. Maak je onderzoek zichtbaar

Consortius maakt ieder consortium, project of organisatie beter zichtbaar en vindbaar. Met onze ondersteuning krijgt jouw project de aandacht die het verdient. Wij zijn creatief en zorgen voor onderscheidende communicatie, passend bij jouw doel en doelgroep.

5. Verspreid, verbind en verbreed kennis

Met hulp van Consortius verbind je jouw wetenschappelijke wereld met de ‘buitenwereld’ en wetenschappers onderling. Consortius draagt bij aan transparantie en een positief imago van de wetenschap.  Dit is niet alleen een wens van veel onderzoekers zelf, maar wordt ook in toenemende mate gevraagd door subsidiënten. Wetenschappers kunnen dankzij samenwerking met Consortius hun communicatiekennis- en -skills vergroten. Met pro-actieve, intrinsieke communicatie vanuit onderzoekers zelf kan een effectieve bijdrage worden geleverd aan zichtbaarheid en imago van de wetenschap.

Vijf hele goede redenen om voor Consortius te kiezen.

1. Bespaar tijd, budget en gedoe

Consortius ondersteunt onderzoekers en projectleiders op het gebied van wetenschapscommunicatie en neemt jou en je collega’s uren aan tijdrovend werk uit handen. Dankzij Consortius blijft er meer tijd over voor wetenschap en onderzoek. De werkwijze van Consortius houdt rekening met het feit dat wetenschappers werken met publiek geld en verantwoording moeten kunnen afleggen over de besteding van deze publieke middelen. Dankzij onze efficiënte, op de wetenschap gerichte werkwijze kunnen wij budgetvriendelijk  werken. Wij zijn flexibel inzetbaar en denken graag in oplossingen.

2. Werk samen met dé gespecialiseerde partij in science communication

Consortius is in Nederland de enige gespecialiseerde partij in communicatie voor wetenschappelijke consortia, spin-offs en andere projecten of organisaties met een wetenschappelijke achtergrond of doelgroep. Consortius heeft jarenlange ervaring met wetenschapscommunicatie voor diverse grote en kleine(re) opdrachtgevers.

3. Ontdek onze veelzijdigheid

Consortius biedt alle relevante communicatie-expertises onder één dak. Wij analyseren, adviseren, bedenken, creëren, publiceren en promoten. Wij creëren  websites, logo’s en huisstijlen, infographics, (animatie)video’s, (web)teksten en publiciteit.

4. Maak je onderzoek zichtbaar

Consortius maakt ieder consortium, project of organisatie beter zichtbaar en vindbaar. Met onze ondersteuning krijgt jouw project de aandacht die het verdient. Wij zijn creatief en zorgen voor onderscheidende communicatie, passend bij jouw doel en doelgroep.

5. Verspreid, verbind en verbreed kennis

Met hulp van Consortius verbind je jouw wetenschappelijke wereld met de ‘buitenwereld’ en wetenschappers onderling. Consortius draagt bij aan transparantie en een positief imago van de wetenschap.  Dit is niet alleen een wens van veel onderzoekers zelf, maar wordt ook in toenemende mate gevraagd door subsidiënten. Wetenschappers kunnen dankzij samenwerking met Consortius hun communicatiekennis- en -skills vergroten. Met pro-actieve, intrinsieke communicatie vanuit onderzoekers zelf kan een effectieve bijdrage worden geleverd aan zichtbaarheid en imago van de wetenschap.